Folk Art färg, finns den fortfarande?

Hej,
Jag har tidigare köp färgen Folk Art akrylfärg hos er. Nu kan jag inte se den i sortimentet längre, vilken färg motsvarar den nu?
Mvh Viveka Lundgren

Kommentarer

  • Hej Viveka,

    Tack för ditt email!

    Folk Art färgerna försvann ut sårt sortiment för flera år sedan. den färg som ligger närmast är Hobbylack Matt . det är också en matt akrylfärg för hobbybruk, precis som Folk Art, men den har inte lika lång öppentid som Folk Art.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Ingela

    Product Development