När kommer doppvax in i lager igen?

När kommer doppvax in i lager igen på hemsidan?

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Tack för din fråga. Just nu är doppvaxet slut online men finns ute i en hel del av våra butiker. Bor du nära någon butik hjälper vi dig gärna med lagersaldo och kontaktuppgifter.

    Om du vill beställa online kommer doppvaxet in igen under mitten av december som det ser ut just nu. Så fort det finns beställningsbart kommer detta att synas på hemsidan.

    Vi önskar dig en trevlig dag och varmt välkommen åter.

    Med vänlig hälsning,
  • Har doppvaxet kommit in igen (har minst 20 mil till närmsta butik)?
  • Hej Ulrika!

    Tack för att du hör av dig till oss. Doppvaxet är beräknat att komma in i början av nästa vecka. Så snart det finns klart att beställa online kommer det att synas på hemsidan så håll gärna utkik där, Våra leveranstider är preliminära i rådande situation och vi tackar för din förståelse.

    Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen med din beställning!

    Med vänlig hälsning,