Detaljer om artikel 802341

Hej! Jag har en fråga om artikeln med nummer 802341 (Broderigarn trend 12 st/8 m). Länk: https://panduro.com/sv-se/produkter/sy-sticka/broderi/broderitrad/broderigarn-trend-12-st-8-m-802341

Jag undrar vad färgerna i just detta paket heter, vad de har för nummer?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Billie,
    Tack för din fråga!
    I detta kittet är det Panduros egna broderigarn. De kan inte jämföras med DMC färgkartan. Vi har inga färgnummer som benämner de olika färgerna.

    MVH
    Helena
    Helena Product Developer