Hur många meter ingår i dekorplasten?

Hur mycket är det t.ex på "rustik" kontaktplast /dekorplastrullen" ? Står ej hur många meter.

Kommentarer

  • Hej Carola,

    Tack för ditt mejl. En del utav kontaktplasten säljs i rulle med 2 meter. En del säljs metervis, så beställer du 3 meter så får du en rulle med 3 meter.
    Det står angivet i texten längst ner i artikeltexten vilket som gäller per produkt. Antingen står det: "Längd: 2 meter / rulle" eller "Säljes per löpmeter. Pris per meter"

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development