Byta lösenord

Hej!
Jag undrar hur man byter sitt lösenord!

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för din fråga. Du byter lösenord genom att logga in i kundklubben via ​hemsidan.​​​ Du kan logga in med din mejladress eller mobilnummer. Efter att du loggat in hittar du " Mina uppgifter" till vänster. Där kan du ända ditt lösenord.

    Har du glömt ditt lösenord helt och hållet trycker du "glömt lösenord" på inloggningsidan.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Det funkar unte.när jag lämnar min mqul..så kommer ej er hkälp ej in där
  • Hej Monica!
    Tack för att du kontaktar oss. Vad tråkigt att höra att du har problem när du vill återställa ditt lösenord. Vi har försökt hjälpa dig och du bör nu ha fått ett mejl där du kan skapa ett nytt lösenord.

    Titta i din inkorg men även under skräppost då dessa mejl ibland kan hamna där.

    Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig,

    Varmt välkommen åter!

    Kerstin Customer Care
  • Hej,
    Jag är medlem hos er, uppger alltid mitt mobilnummer när jag handlar i butik och jag får medlemsmail från er, men jag får inget sms meddelande eller mail när jag försöker återställa mitt lösenord. Ska jag registrera mig som ny medlem igen?
  • Hej Gabrijela,

    Tack för din fråga!
    Om det är första gången du ska logga in som medlem så måste du registrera dig ja. Systemet känner av dina uppgifter och kopplar samman det med medlemskapet.

    Lycka till!
    Mvh,
  • Hej igen

    Nej.det är INTE första gången jag ska loggain och jag ör ej NY medlem.
    Mitt medlem mail är Springpride1975@gmail.com...och jag minns ej lösen till mitt medlems id.kan ni hjälpa mig ?
  • Hej Monica!
    Vi beklagar att du har problem med att återställa ditt lösenord och har nu makulerat ditt medlemskap. Du är varmt välkommen att göra en helt ny inloggning via vår hemsida längst upp till höger. Klicka på " Registrera" och följ instruktionerna så ska säkert allting fungera fint igen.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care