Bruksanvisning till transferpapper

Hej,
Vare 105153
Brugsanvisningen som er medfølgende varen er ikke på dansk, vil man kunne få den på dansk, så kunden ved hvordan den skal bruges?
Med venlig hilsen
Lone

Kommentarer

  • Hej Lone,

    Tack ditt email!
    Här kommer en instruktion på svenska och vi lägger in samma information i produkttexten på webben, och då kommer den på danska på den danska webben om ett tag.
    Så här gör man:
    • Placera grafitpappret där du vill ha designen med den färgbelagda sidan nedåt.
    • Lägg ditt mönster som du vill överföra ovanpå grafitpappret.
    • Använd en blyertspenna, och rita i mönstret, så kommer det sedan att synas under grafitpappret där du vill ha din design.
    • Det går att justera med ett suddgummi om något skulle bli fel.
    Tack för en bra input!
    Ha en bra dag!
    Ingela
    Product Development