Bomullssnöre

Hej
Fungerar detta snöre https://panduro.com/sv-se/produkter/sy-sticka/band-snoren/snörensnoddar/bomullssnore-o-8-mm-svart-982563 att ha i badbyxor eller har ni något annat som är bättre till detta, kanske i polyester exempelvis?

Tack på förhand!
Mvh Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    Tack för din fråga.
    Jag tycker absolut att detta snöret passar att ha i badbyxor.
    Knyt en knut i ändarna annars kommer snöret trassla upp sig.
    Ha en bra dag
    MVH
    Helena
    Helena Product Developer