Black friday

Hej, jag undrar om ni kommer ha någon rabatt vid black friday? 😀 är så pysselsugen men känns dumt att beställa nu om ni kommer ha rabatt sen.

Kommentarer

  • Hej Elin !

    Tack för ditt inlägg. Vi kommer att ha olika erbjudande inför Black Friday.

    Som medlem i vår kundklubb " We are Panduro" missar du aldrig några erbjudande.
    Tänk på att alltid vara inloggad om du vill göra din beställning online annars lämnar du ditt mobilnummer i kassan i butiken. Då får du alltid våra bästa erbjudanden, priser och härlig inspiration!

    Önskar dig en trevlig helg och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,