Lack till bets?

Hej,

Jag vill betsa en furuhylla med zar bets valnöt. I beskrivningen står att man ska stryka över med Aqua Zar när betsen torkat. Men i beskrivningen för den står det att det fungerar bäst för ljusa betsar.

Vad behöver jag köpa?

Mvh
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för att du hörde av dig till oss!
    Det går bra att använda ZAR Aqua lack till ZAR betsen i valnöt. En vattenbaserad lack är bra till ljusa ytor pga av att den är klar, inte lite bärnstensfärgad som en oljabaserad lack kan bli. Den fungerar alltså utmärkt till valnöts betsen.

    Önskar dig en fin dag och God Jul!
    Ingela
    Product Development