Kan jag använda Hobbybetong till att gjuta i silikonformar?

Sökresultat för: Hejsan. Jag funderar på att köpa eran Hobbybetong 5 kg vit med artikelnr 108453. Vad jag funderar på är om man kan gjuta denna i silikomformar?
Samt vad skillnaden är på betongen med artikel nr 108453 och den andra betongen ni har med artikelnr 107758. Ska nämnligen gjuta ljus formar av dessa i vit, ljus rosa och svart färg

Kommentarer

  • Hej Amanda,

    Tack för ditt mejl.
    Det går bra att gjuta betong i silikonformar. Skillnaden på de två artiklarna är att
    108453 är vit och 107758 är grå.

    Önskar dig en fin kväll!
    Mvh Annika
    Product Development
  • Hej Amanda,

    Tack för ditt mejl.
    Det går bra att gjuta betong i silikonformar. Skillnaden på de två artiklarna är att
    108453 är vit och 107758 är grå.

    Önskar dig en fin kväll!
    Mvh Annika
    Product Development