Beställning

Hej! Jag försökte göra en beställning av er tidigare idag, och jag avslutade med att godkänna med klarna. Men så hände något skumt med internetsidan och jag har inte fått någon bekräftelse på beställningen. Vill inte beställa igen om det blir dubbelt då...
kan ni se om det har gjorts en beställning av Emma Boij?
mycket tacksam för svar 😀

mvh
Emma Boij

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Så bra att du frågar:-)

    Det finns ingen order i systemet så vi får dessvärre be dig göra om den igen.
    Lycka till och varmt välkommen åter.

    Mvh
    Lenita
  • Ber er också kolla om beställning från Ulla Brandell gjorts inom sista halvtimmen, då Klarna noterat mitt köp hos er...

  • Hej Ulla !

    Tack för din fråga. Allting ser rätt ut hos oss nu och ditt ordernummer är 7019831.
    Så snart ditt paket är klart hos oss kommer du att få en spårningslänk där du kan följa paketet.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag !

    Med vänlig hälsning,
  • Hej!
    Hm... jag undrar bara varför jag får detta mejlet?
    Mejlet är till en ”Ulla”, har Ulla också fått detta?
    Med vänlig hälsning, Emma Boij

  • Hej Emma!

    Vi beklagar då måste det ha blivit något tekniskt fel. Du kan bortse från "Ullas" mejl så undersöker vi saken hos oss.

    Ha en fin dag !

    Med vänlig hälsning,