Hur länge ligger min beställning i butik?

Hej.
jag tänkte beställa en vara som ska levereras till butiken.
Hur länge behåller butiken min beställda varan?
Jag tänkte beställa den till Sollentuna Panduro.

Kommentarer

  • Hej Rudia!

    Tack för en bra fråga. Om du gör din beställning online i vår webshop ligger ditt paket 14 dagar i butiken innan det returneras till vårt huvudlager.

    Önskar du förlänga tiden något går det utmärkt att höra av sig till butiken och göra en överenskommelse direkt med dem.

    Har du fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till oss igen.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,