Jag önskar få en beställning till butiken i Örnsköldsvik, går det?

Hej
Jag skulle önska få en beställning till Örnsköldsvik. Ni har ju en butik där. Går det att ordna?

Kommentarer

  • Hej Benjamin!

    Tack för din fråga. Butiken i Örnsköldsvik är en partner-butik till oss och inte egen Panduro-butik därav går det i dagsläget inte att via vår web-shop välja Örnsköldsvik som leveransställe. Däremot får du gärna kontakta butiken och be dem ta hem de artiklar du önskar. De hjälper dig gärna. Då gör du en överenskommelse direkt med butiken.

    Du är varmt välkommen till butiken eller per telefon, 0660-10110

    Vi önskar dig en fin dag !

    Med vänlig hälsning,
  • Åh, vad synd att det inte går att beställa till butik - det hade jag också gärna gjort.. ;(
  • Hej Johanna!
    Tack för ditt inlägg. Ta gärna kontakt med den butik som finns i din närhet. Butiken hjälper dig gärna om möjligt att ta hem de artiklar du önskar,

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra Panduro-butiker samt återförsäljare.

    Hoppas du hittar en lösning som passar dig.

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care