Kan jag beställa hem till en butik?

Hej! Jag vill gärna handla för mitt presentkort, men det jag vill köpa finns inte i butikerna nära mig, bara på nätet. Kan man gå in i en butik och fråga om man kan "reservera" en av produkten (detta fall en anteckningsbok som är slutsåld) så att den beställs hem och man kan använda sitt kort i butiken?

Kommentarer

  • Hej Elsa!
    Tack för att du hör av dig till oss. Du är varmt välkommen att kontakta butiken så hjälper personalen dig att beställa hem de artiklar du önskar köpa. Du kan med fördel  använda ditt presentkort när du betalar.

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra Panduro-butiker.

    Trevlig sommar !

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care