Band till bälteshälla

Hej!

Jag tänkte sy på egna bälteshällor på en overall med ett färdigt band för enkelhets skull, och undrar vilka av era band som är mest tåliga? De måste inte vara perfekta för ändamålet, bara de tål lite slit 😀 Tack!

Kommentarer

  • Hej Sabina,
    Tack för din fråga!
    Vi säljer mest dekorationsband.
    För tillfället har vi inte produkten du eftersöker. Jag skulle rekommendera dig att köpa ett kraftigt bomullsband eller ett nylonband.

    MVH
    Helena
    Helena Product Developer