Hur gör jag för att avregistrera e-post i från Panduro?

Hur gör jag för att avregistrera er e-post?

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie!

    Tack för din fråga. För att avregistrera dig från våra nyhetsbrev gör du så här:

    • Logga in i kundklubben
    • Gå till "Mina uppgifter" som du hittar till vänster under "Mina Sidor"
    • Bocka ur att du vill ta emot nyhets-brev i från oss och tryck på "spara alla ändringar "
    • Vill du vid ett senare tillfälle åter ta emot erbjudande och inspriation ifrån oss går det utmärkt. Då gör du bara samma sak igen men klickar i bocken och sparar.
    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hur gör man om man inte är medlem men ändå får utskick. Jag ver var Panduro finns och vet var jag kan handla när jag BEHÖVER något.
  • Hej Bengt!
    Tack för att du hör av dig till oss. Vi beklagar om det blivit något missförstånd och att du blivit medlem i vår kundklubb trots att du inte haft önskemål om detta.

    Vi skickar inte ut mejl eller SMS utan att kunden själv har lämnat sina kontaktuppgifter.

    Vi har nu makulerat ditt medlemskap och du är varmt välkommen åter.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlilg hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Även jag får utskick som jag inte längre vill ha. Jag vet att jag är medlem men kan inte logga in på mina sidor för att ändra inställningarna. När jag ber om att nollställa mitt lösenord så kommer inget mail med instruktioner.
  • Hej Jan!
    Tack för att du kontaktar oss. Vi beklagar att du har problem med att få ett återställningsmejl för att kunna byta lösenord och göra ändringar. Ibland hamnar dessa mejl i skräpposten så vi rekommenderar dig att först titta där. Finns det inget mejl ifrån oss så återkom till oss så raderar vi ditt medlemskap så att du kan lägga upp ett nytt igen. Som medlem kan du själv välja om du vill ha utskick ifrån oss eller inte

    Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig.

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej hej,
    Nej, det ligger inget mail från er i skräpposten så ni får gärna radera mitt medlemskap.
  • Hej igen Jan!
    Tack för snabbt svar. Nu har vi raderat ditt medlemskap och du är välkommen att lägga upp ett nytt om du önskar.

    Ha det fint!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej, jag får era email men jag har inte något inlogg där jag kan välja att stänga av dessa utskick. Jag vill heller inte behöva registrera mig för att kunna stänga av mejlutskicken? Var vänlig ta bort mig från era mejlutskick.

    Det är riktigt dåligt från ett kundperspektiv att ni inte har en opt out länk i era mejl så vi som kunder enkelt och på egen hand kan avregistrera oss utan att behöva kontakta er kundtjänst. Att lägga till detta hade sparat er kundtjänst tid = pengar, och det gör oss kunder gladare.

  • Hej Annie!
    Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss. Nu har vi uppdaterat ditt medlemskap i vår kundklubb och du kommer inte att få fler nyhetsbrev eller andra utskick i från oss.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hej!

    Jag får också utskick till min mail och är medlem men kan inte komma in på min profil för att ta bort dessa. Återställa password fungerar inte, varken till mail eller telefon.

    Skulle ni kunna ta bort utskicket? Vill fortfarande vara medlem.

    Tack!

    Mvh
    Åse
  • Hej Åse!
    Tack för att du hör av dig till oss. Nu har vi uppdaterat ditt medlemskap i vår kundklubb och du kommer inte att få fler nyhetsbrev eller andra utskick i från oss.
    Du är fortfarande medlem i vår kundklubb.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care