Välkommen till vårt kundforum!
Här kan du söka, ställa och få svar på dina frågor.
Uppge alltid artikelnummer vid produktfrågor.
Kontakta oss på Customer Care vid leverans- och reklamationsfrågor.
Allt vi gör på Panduro bygger på glädjen du känner när du skapar något med dina händer. Inte för att du måste, utan för att du helt enkelt inte kan låta bli. När du skapar berättar du vem du är, samtidigt som du utmanar din kreativitet.
Därför fortsätter vi på Panduro ständigt att jobba för att du ska kunna förverkliga dina drömprojekt och få utlopp för din kreativitet.
Tack för din fråga. För att avregistrera dig från våra nyhetsbrev gör du så här:
- Logga in i kundklubben
- Gå till "Mina uppgifter" som du hittar till vänster under "Mina Sidor"
- Bocka ur att du vill ta emot nyhets-brev i från oss och tryck på "spara alla ändringar "
- Vill du vid ett senare tillfälle åter ta emot erbjudande och inspriation ifrån oss går det utmärkt. Då gör du bara samma sak igen men klickar i bocken och sparar.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!Med vänlig hälsning,
Tack för att du hör av dig till oss. Vi beklagar om det blivit något missförstånd och att du blivit medlem i vår kundklubb trots att du inte haft önskemål om detta.
Vi skickar inte ut mejl eller SMS utan att kunden själv har lämnat sina kontaktuppgifter.
Vi har nu makulerat ditt medlemskap och du är varmt välkommen åter.
Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlilg hälsning,
Tack för att du kontaktar oss. Vi beklagar att du har problem med att få ett återställningsmejl för att kunna byta lösenord och göra ändringar. Ibland hamnar dessa mejl i skräpposten så vi rekommenderar dig att först titta där. Finns det inget mejl ifrån oss så återkom till oss så raderar vi ditt medlemskap så att du kan lägga upp ett nytt igen. Som medlem kan du själv välja om du vill ha utskick ifrån oss eller inte
Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig.
Med vänlig hälsning,
Nej, det ligger inget mail från er i skräpposten så ni får gärna radera mitt medlemskap.
Tack för snabbt svar. Nu har vi raderat ditt medlemskap och du är välkommen att lägga upp ett nytt om du önskar.
Ha det fint!
Med vänlig hälsning,
Det är riktigt dåligt från ett kundperspektiv att ni inte har en opt out länk i era mejl så vi som kunder enkelt och på egen hand kan avregistrera oss utan att behöva kontakta er kundtjänst. Att lägga till detta hade sparat er kundtjänst tid = pengar, och det gör oss kunder gladare.
Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss. Nu har vi uppdaterat ditt medlemskap i vår kundklubb och du kommer inte att få fler nyhetsbrev eller andra utskick i från oss.
Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Jag får också utskick till min mail och är medlem men kan inte komma in på min profil för att ta bort dessa. Återställa password fungerar inte, varken till mail eller telefon.
Skulle ni kunna ta bort utskicket? Vill fortfarande vara medlem.
Tack!
Mvh
Åse
Tack för att du hör av dig till oss. Nu har vi uppdaterat ditt medlemskap i vår kundklubb och du kommer inte att få fler nyhetsbrev eller andra utskick i från oss.
Du är fortfarande medlem i vår kundklubb.
Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,