Återlämna köp

Om jag vill lämna tillbaka ett köp jag gör och handlat via kort, måste jag ha med kortet när jag lämnar tillbaka varan eller räcker kvitto?
Elvira Karlsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Elvira!

    För våra kunders säkerhet samt lagkrav och skyldigheter ska alltid likvida medel sättas in på samma persons kort/konto som de dragits ifrån. Du behöver därför ha med både kvittot och ditt kort.


    Lenita Customer Care
  • hejsan. Jag beställde för ca 3 veckor sen. Har fortfarande inte fått det. Vet att ni har flyttat hela ett lager. Men behövde det till ett bröllop och det var i helgen så ni behöver inte skicka jutesnörena som jag beställde. För fakturan förfaller om ca 5 dagar.
    Matilda Bonnevier
  • Hej Matilda!

    Tack för ditt inlägg. Det stämmer att vi har flyttat hela vårt lager och att leveranstiden är lite längre just nu. Vi beklagar att du inte hann få ditt paket i tid inför bröllopet. Vi har tittat på din order och ser att paketet redan är skickat. Du har full returrätt och din faktura kommer att släckas så snart vi har registrerat din retur. Vi rekommenderar dig att pausa din faktura hos Klarna så att ev betalningspåminnelser uteblir.

    Har du ytterligare frågor eller om något är oklart kring din order får du gärna kontakta oss på 040-223070 eller mejla till customercare@panduro.se så hjälper vi dig.

    Önskar dig en trevlig dag och välkommen åter vid ett annat tillfälle !

    Med vänlig hälsning
    Kerstin Customer Care
  • Hej jag skickade tillbaka pärlor som man ska ha till pärlplatta jag hade råkat beställa mini   pärlor istället för midi jag skulle vilja ha 2 påsar vita midi pärlor det skrev jag på lappen som jag skickade med paketet.
    Inger Svensson
  • Hej Inger!

    Tack för att du hör av dig till oss. Tyvärr kan vi inte göra ett byte online utan din faktura kommer att bli krediterad med de varor som du har returnerat. Vi rekommenderar dig att lägga en ny beställning på de varor som du istället önskade.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.