Är era Panduro Acrylic färger veganska?

Hej!

Vilken bra och intressant fråga. Samtliga Panduro Acrylic matt och gloss är fria från animaliska ingredienser. Titta gärna vidare på våra fina veganska färger, acrylic matt och acrylic gloss.

Lycka till!

Med vänlig hälsning,

Panduro

Kommentarer

  • Är dessa färger fria från gluten och spår av gluten

  • Hej Linda,

    Panduro Acrylic innehåller inte gluten men vi kan tyvärr inte garantera att den inte innehåller spår av gluten. För att kunna hjälpa dig bättre undrar vi om det är något särskilt du tänkt göra med färgen eftersom du funderar på om den innehåller just spår av gluten?

    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs