Är dessa fjädrar äkta?

Hej!

Jag undrar om dessa fjädrar är äkta: 719028 .

Jag är nämligen ute efter fina fejk-fjädrar. Om ovan är äkta, finns någon annan sort ni kan rekommendera?

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, den artikel som du frågar om är äkta fjädrar. Vi har även syntetfjädrar i sortimentet se exempelvis 107635.

    Dessutom har vi många inspirationer som visar hur du kan göra alternativa fjädrar exempelvis dessa tygfjädrar. Det finns fler under rubriken inspirationer och valet högtider och sedan påsk på vår hemsida.

    Lycka till med ditt projekt!
    /Ida
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs