Adventskalender

Artikelnummer 264643
Kommer den här produkten eller liknande byrå att komma in på nytt i ert sortiment? Jag är på jakt efter denna eftersom jag planerar att göra min egen adventskalender.

Kommentarer

  • Hej Tove,

    Tack för ditt mejl. Tyvärr så kommer inte produkten du frågar efter in igen, då den har utgått. Däremot så har vi en annan större byrå kvar i sortimentet, 264495 som kommer in igen. Men dessvärre så ser det ut som om leveransen av denna är väldigt försenad. Det är i så fall om den skulle finnas i någon av våra butiker.

    Det finns även andra roliga och fina alternativ till att göra sina egna kalendrar, som med påsar mm.
    Allt det hittar du Här

    Önskar dig en fin kväll

    Mvh Annika
    Product Development