Gjelder kundeklubbsrabatten både på nett og i butikk?

Hei!
Har dere samme kundeklubbstilbud i nettbutikken og de fysiske butikker?

Med vennlig hilsen

Stine

Kommentarer

  • Hei Stine!
    Takk for at du kontakter oss. Det er stort sett samme rabatter på nett som i våre butikker.
    Er det slike tilbud som 3 for 2 i butikk så er det 30% i nettbutikken. Så kampanjene kan være bygd opp litt forskjellig.

    Varer som er utgående, kan det hende vi ikke har i butikkene. Du kan inne på vår nettside ​Panduro Hobby​​​

    Se hvilke kampanjer vi har ved å gå inn på ​Alle tilbud​​​

    Ønsker deg en fin dag videre.

    Panduro