Ønskeliste

Hei Panduro,
Vi er noen hobbydamer som lurer på-
Har hjemmesiden en ønskeliste?
Om ikke er det et stor ønske å kunne ha. For man handler jo ikke alt på en gang, og da er det mye jobb å finne frem ting.
Randi Nilsen

Kommentarer

  • Hei Randi
    Takk for at du kontakter oss.
    Vi har foreløpig ikke ønskeliste.
    Blir du medlem i kundeklubben og logger deg inn når du skal inn og se på varer, så kan du legge varer i handlekurven.
    De blir da liggende der i alle fall en god stund før det blir slettet.
    Så du kan da bruke handlekurven som ønskeliste.
    Ønsker deg en fin dag videre.

    Grete
  • Har du testet dette selv. De blir slettet ila 24 t.
    Randi Nilsen
  • Hei igjen Randi.
    Ønske liste kommer i løpet av sommeren senest august.
    Om man er innlogget når man legger varer i handlekurven, så ligger varene der lenge. Om du ikke er innlogget så kan det nok hende at de forsvinner ganske raskt. De forsvinner også ganske raskt om du legger varer i handle kurven før du logger inn. Men logger du deg inn før du begynner så skal de ligge der lenge om du logger ut, og ikke bare slår av PC når du er ferdig.
    Ønsker deg en fin dag.
    Grete