Kan jeg bestille i nettbutikken, og sende varene til en annen person?

Kan jeg bestille og betale på nett, men sende varene til en annen adresse?
Panduro

Kommentarer

  • Hei Charlotta!

    Takk for ditt spørsmål. Ja, du kan selv endre navn på mottaker og leveringsadresse når du legger bestillingen. Bestill som gjest, og legg inn din e-post adresse og den andre personens mobilnummer. Slik at den andre personen får aviseringen av pakken. Legg så inn navn og adresse på den som skal hente ut pakken.

    Når du kommer til kassen, må du betale med kort og bekrefte deg med hjelp av Bank ID. Dette for at ingen skal kunne bestille i noen andres navn.

    Lykke til og velkommen med din bestilling!

    Med vennlig hilsen
    Panduro