Har jeg returrett på metervare?

Jeg vill bestille stoff via hjemmesiden deres, men lurer på hva som gjelder med åpent kjøp på metervarer?
Så lurer jeg også på, når man legger det stoffet man ønsker i handlekurven skal man angi antall meter om det er 5 meter man ønsker?

Med vennlig hilsen

Grete

Kommentarer

  • Hei!

    Når man bestiller stoff omline, bør man lese om produktet før man bestiller. Det kan være litt forskjellig.
    • Vil man ha 5 meter i ett stykke, sjekk at det selges i meter vis. De vises som dette: dette
      • den er merket med bredde på stoffet f.eks. 145 cm.
    • Vi har noen ruller a 5 meter, der bestiller man jo 1 som den dette
      • der står det at det er 5 x 145cm.
    • Kjøpe du denne som står  100x145 så er det stykke av 1 meter.
      • der må du velge 5, og du får 5 biter a 1 meter x 145 cm.

    Ved klipp i hele meter gjelder åpent kjøp i 30 dagar.
    • Kundklubbsmedlemmer har alltid 365 dagars åpent kjøp.
    Forutsettningen for å bli kreditert er att varen er ubrukt og i originalforpakkning med merking og etiketter på embalasjen.

    Husk at fargegjengivningen på stoff kan variere etter hvilken fargeoppløsning man har i sin webblesere, og det er ikke en godkjent grunn til reklamasjon.

    Har du flere spørsmål, kontakt CustomerCare@panduro.no

    Ønsker deg en fin dag videre.

    Grete