Gjelder 365 dagers åpent kjøp også for varer kjøpt før man ble medlem i kundeklubben?

Hei!
Som medlem har man åpent kjøp i ett år, Gjelder det også for varer som man han kjøpt før man ble medlem?
Grete

Kommentarer

  • Heji!

    Takk for dit spørsmål, og velkommen til vår kundeklubb "We are Panduro"

    365 dagers åpent kjøp gjelder ikke for kjøp som er gjordt før du ble medlem, men det starter fra o m når du registrerte deg som medlem.

    Husk å alltid være innlogget i kundeklubben når du gjør dine bestillinger. Da går du ikke glipp av noen tilbud, og får alltid beste pris.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Med vennlig hilsen
    Grete