Kan man bytte i butikk?

Hei. Min sønn har fått en Tacto Laser i julegave. Denne er kjøpt hos Panduro, men bestemoren har ikke spart på noe kvittering eller byttelapp. Kan vi bytte denne i butikk? Den er så klart forseglet og ubrukt.
Karoline

Kommentarer

  • Hei Karoline
    Takk for din henvendelse.
    Jeg tror hun bør ha en kvittering på dette produktet, siden dette produktet ikke har vår merke på. Det kan være kjøpt andre steder, og er en vare som våre butikker ikke selger.
    Dette er vel kjøpt på nett, og bør da returneres slik at kjøper får tilbake pengene.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete
  • Men om den er kjøpt på nett, så burde det gå å finne opplysningene til dette produktet?
    Grete