Bivokspellets for matkontakt?

Kan bivokspelletsen deres som kommer 1kg pose brukes til voksduk som skal pakke inn matvarer og  brukes isteden for Plastfolie og plastposer?
Gunn-Elin Liadal Berger

Kommentarer

  • Hei Gunn-Elin,
    Takk for spørsmålet ditt. Ja, vare nr. 502001 kan brukes til bivoksduker til mat.

    Regulatory
  • Hei igjen.
    Jeg har kjøpt 1 kg pakken med artikkel nr 805545
    Er den også matsikker?
    Mvh Gunn-Elin
    Gunn-Elin Liadal Berger
  • Hei igjen,
    Ja, den fungerer også bra til å bruke bivokskluter til mat.

    Du kan lese på nettsiden vår hvilke produkter vi anbefaler dette til, for eksempel https://panduro.com/nb-no/products/skap-dekorer/stoping/lys/ren-bivoks-til-lysproduksjon-1-kg-805545
    Regulatory