Akrylmaling

Hvis jeg maler akrylmaling på bommullsbukse, vil det tåle vask på 30 grader?
Risten Somby

Kommentarer

  • Jeg vet det er mange som bruker for eksempel vår Hobbylakk på russedresser, men det er ikke noe vi anbefaler. Vi anbefaler  jo at man bruker tekstilmaling om man skal male på bomull(og det må være vasket før man dekorerer det).
    Men det er jo klart, får man akryl maling på en bomullsbukse og den tørker så er det vanskelig å få bort, men vi kan ikke garantere at all malingen sitter på etter en vask dessverre.
    Så det må du gjøre på eget ansvar.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.