Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Tydligare avsändare på annonser

Ser att Svenskt Näringsliv har tagit sig namnet "arbetsmarknadsnytt" för att i förtäckta annonser föra debatt kring sina hjärtefrågor. Inte säker på hur Omni ser på detta. Jag har inga problem med att ni annonserar för bilar, flygbolag, resor mm, men även för denna typ av "nyheter" borde det vara tydligare vem som egentligen är avsändare. Särskilt i dessa Trump-tider då fake news är ett begrepp och Svenskt Näringsliv spelar på "jobben-flyttar-utomlands"-fiolen i sina annonser. Gränsfall om inte möjligen övertramp av Omni.
Adam Holmström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy