Yes jag ser, får be om ursäkt för det här, det är vår inloggingsleverantör SPiD som inte tagit höjd för nya gTLD's i sin klientkod. Riktigt korkat, vi försöker åtgärda detta i nästa release! Tills dess får du nog tyvärr använda en annan epost-adress alt. Facebook inloggning.
Ja det är tyvärr också en bugg hos vår leverantör som vi försöker lösa genom att lyfta ur saker från dem då vi är allt annat än nöjda, det dröjer dessvärre tills nästa version (inte nästa release av nuvarande) av appen som vi för tillfället jobbar på, tills vi kan lösa det.
Jag har satt våra app-utvecklare på att lösa gTLD problemet direkt så bör komma i nästa release, tyvärr har ju Apple en ganska seg releaseprocess så det kan ta någon/några veckor innan den hamnar i Appstore.
Hej Christer,
Vilken app försöker du i? iPhone eller Android? @.rocks fungerar när jag testar direkt mot leverantören.
iPhone 6
Om du kan ge mig en mailadress kan du få se hur det ser ut!
Så här står det annars:
Följande fält är fel ifyllda
E-post
Försök igen
Yes jag ser, får be om ursäkt för det här, det är vår inloggingsleverantör SPiD som inte tagit höjd för nya gTLD's i sin klientkod. Riktigt korkat, vi försöker åtgärda detta i nästa release! Tills dess får du nog tyvärr använda en annan epost-adress alt. Facebook inloggning.
Jag använder en annan email än min privata pga er andra bug att jag inte får behålla "Mina ämnen" då jag växlar mellan Omni- och Aftonbladet-appen...
Ja det är tyvärr också en bugg hos vår leverantör som vi försöker lösa genom att lyfta ur saker från dem då vi är allt annat än nöjda, det dröjer dessvärre tills nästa version (inte nästa release av nuvarande) av appen som vi för tillfället jobbar på, tills vi kan lösa det.
Jag har satt våra app-utvecklare på att lösa gTLD problemet direkt så bör komma i nästa release, tyvärr har ju Apple en ganska seg releaseprocess så det kan ta någon/några veckor innan den hamnar i Appstore.
Ja, OK. I grunden är det ju en trevlig app så det kan var värt att vänta!
Kul att du tycker så! Vi försöker med begränsade resurser göra det bästa för att det ska fungera bra för alla våra användare.
Jag pingar dig när vi har släppt uppdateringen.
Tack!
Hej Christer,
Nu är vår fix äntligen ute i app-store!
Tack för meddelandet!