Laddar....
Nu har det bara laddat i två dagar. Det har varit så förut, då fungerade det av sig själv efter några timmar. Går provat att stänga appen och även med att stänga av och starta om mobilen. Jag har en 5s med senaste ios8...
Följ inlägget
1
följare
Hej Andreas,
Ibland har vår inloggningsleverantör problem med inloggningar, då kan man behöva logga ut och in igen. Gör detta i inställningar -> Omni -> Logga ut. Stäng sedan av appen och öppna samt logga in igen.
Hör av dig om det ändå inte fungerar!
Det fungerar fortfarande inte...
Fungerar det utloggat? Dvs, logga bara ut men logga inte in när du öppnar appen? Misstänker att det kan handla om trasiga användarinställningar då. Är det denna emailadress du använder när du loggar in?
Det funkar om jag inte loggar in. Jag loggar nog in via Facebook. Vilken mail det är vet jag inte. Borde det inte vara den mallen du skickar till nu?
Har ni någon lösning? Som jag sa fungerar det om jag inte loggar in. Jag loggar in via Facebook. Mailen på Facebook heter mitt namn och 5 på slutet.
Kollade lite fel här, det är alltså Andreas och inte Anders (som dina senaste poster är undertecknat med) detta gäller. Jag har hittat din användare men behöver fråga lite rörande ditt konto - fortsätter diskussionen per mail!