Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fungerar inte längre.

Allt kommer upp utom nyheter. Snurrsymbolen snurrar och snurrar och efter ett långt tag kommer en uppmaning att pröva igen.

Christer Molander Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej! Tack för info, det låter verkligen inte bra. Vad har du för telefon? Är det så hela tiden eller har det fungerat ibland? Upplever du problemet både när du surfar på 3G och wifi?

    Markus Gustafsson Chefredaktör och ansvarig utgivare
  • iPhone 5s helt uppdaterad. Är så hela tiden. Provar typ två ggr om dagen. Både på wifi och 3G och 4G.

    Christer Molander
  • Hej Christer!

    Skulle du kunna pröva att radera appen och installera den på nytt?

    Med vänlig hälsning,
    Ian

    Ian Vännman
  • Gjorde det i går. Det var efter det jag letade reda på epostadress till er.

    Christer Molander
  • Hej!

    Kan du göra ett försök att starta appen idag så vi kan se om vi kan fånga upp eventuellt fel på vår sida?

    Med vänlig hälsning,
    Ian

    Ian Vännman
  • Går ej att ladda ner ny version. Gammal app låder sig i nedladdläge och går ej att ta bort! IOS 9.1

    Per Björn
  • Hej Per,
    Det låter märkligt! Jag lyckas inte återskapa detta, har du lust att prova igen och se om det möjligtvis var något övergående?
    Hör av dig igen annars så får vi borra vidare i detta!

    Trevlig kväll!

    Catarina Smedshammar UX-lead
  • Maddade in 9.2. version och då rättade det till sig.
    Det som hände var att appen låste sig i uppdateringsläge och det gick inte att ta bort den. Det gick inte heller att ladda ner en ny app.

    Per Björn
  • Hej Per,

    Skönt att det löst sig,

    Ha en trevlig helg!

    Alexander Nordström
  • Omni appen kopplar ur hela tiden sedan 2 dagar. Varför?

    Kenneth Wallmark
  • Omni appen kopplar ur så snart man klickar på ikonen. Varför?

    Kenneth Wallmark
  • Nu fungerar det bra vilket är glädjande, kunde inte öppna artiklar tidigare meddelade er det - nått har grejats till återvänder oftare nu :)-

    Raven Tango
  • Sedan någon månad får jag meddelandet
    "Nätverksfel - sidan kunde inte uppdateras". Detta gör att jag ej kan se något alls i appen! Dock får jag nyhetsflashar/notiser. Men när jag försöker öppna dem o läsa går det alltså inte.
    Försökt slänga appen o installera igen, men problemet kvarstår.
    Jag har iPhone6, IOS 9.3.2.
    Tacksam för svar per mail.

    Ghita Huldén
  • Hej Ghita
    Ursäkta mitt sena svar. Det var ett märkligt fel, det har jag inte hört talas om tidigare. Är det fortfarande likadant?

    Catarina Smedshammar UX-lead
  • Omni startar inte. Har försökt att avinstallera och reinstallera appen flera gånger. När jag startar Omni så blir skärmen vit en stund och sedan stänger den ner.
    Janne
  • @ Janne! Har du MAC eller PC? Jag har MAC och  kör skivverktyg 1 ggn i veckan minst sedan har jag CleanMyMac som städar ur sånt som ligger kvar och kan störa funktioner. Jag kör alltid skivverktyg efter att laddat ned nått sedan är det viktigt att ha mer än 10% kvar på disken då snurrar det bäst. Men som sagt jag relaterar till  MAC.
    Är det PC vet jag inget men det finns andra som kan hjlpa till med det.
    Raven Tango
  • Janne, jag upplever samma fel just nu, försöker starta appen men får en vit sida och sedan kopplas jag ner till skrivbordet. Har försökt avinstallera och nyinstallera appen flera gånger utan att lyckas. Har en Samsung surfplatta Galaxy Note 10.1.
    Janne H
  • Ser samma problem på en gammal Galaxy S2, men på en Galaxy S6 funkar det bra. Det blir bara en vit ruta när Omni startas, och så får man "tvinga stopp" i programhanteraren för att kunna använda telefonen. Har provat ominstallation av Omni flera gånger, men det hjälper inte.
    Mats
  • Samma här - vitt som i ett vinterlandskap - vad göra? Har en Galax X2

    Robert
    Robert
  • Bevakningar i kronologisk ordning fungerar inte. Vad beror det på?

    Gustav
  • Min app har i flera månader visat så här: (samma som tidigare fråga)
    "Nätverksfel - sidan kunde inte uppdateras". Detta gör att jag ej kan se något alls i appen! Dock får jag nyhetsflashar/notiser. Men när jag försöker öppna dem o läsa går det alltså inte.
    Försökt slänga appen o installera igen, men problemet kvarstår.
    Jag har iPhone6, IOS 10.3.2
    Tacksam för svar per mail.
    Anna
  • I två dagar har jag fått:
    *************************************************************************
    Vi har tekniska problem.
    Något har gått fel, men vi jobbar för närvarande på att lösa det.
    Kom tillbaka senare.

    Felreferens: 85923685d4551
    **************************************************************************
    Vad är fel och när har ni löst det?
    Jag använder IE11 på Windows10.

    Bellviken
  • Hej Bellviken!
    Får du upp samma felmeddelande om du provar en annan webbläsare?

    Martin Törnqvist
  • På Jobbet. Har bara tillgång till IE11.
    Bellviken
  • Morning brief fungerar inte längre. Blir bara en grå bakgrund, drar man i den grå delen så kan man se refresh hjulet snurra men inget händer.iPad 2 med iOS 9.3.5
    Lasse
  • Hej Lasse!
    Det låter märkligt, vi undersöker saken på en gång!

    Mvh
    Martin Törnqvist
  • Jag har också problemet med Morning Brief på iPad, exakt som Lasse beskriver det. Har iPad Air 2 och iOS 10.3.3. Fungerar däremot bra på min iPhone.
    Michael Lundberg

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy