Appen kraschar

Hej, kan fortfarande inte öppna appen även efter att ha uppdaterat till nya versionen. Uppdateringen gjordes några dagar sedan och har även testat installera om appen helt. Använder IOS på en IPhone 12 Pro. Gillar Omni väldigt mycket så hoppas jag kan använda den snart igen! 😀
Ha det fint // Mathias

Kommentarer

  • Hej Mathias!

    Det låter inte alls bra. Vi ska försöka lösa detta.

    Kan du tänka dig att ge mig lite mer information? Kraschar appen så fort du startar den? Vilken version av OS sitter du på?

    Tack för att du rapporterar!

    Mvh /Calle Sandstedt, redaktör

    Redaktion Omnis nyhetsredaktion
  • Hej! Använder just nu IOS 14.2. Appen kraschar cirka en halv sekund efter att man försöker öppna den. Har även startat om mobilen för att se om det skulle kunna lösa det. Hör av er om ni har fler frågor! Ha en fortsatt bra dag 😀 




  • Tack för svar!

    Vi jobbar vidare på lösning!

    Mvh /Calle
    Redaktion Omnis nyhetsredaktion
  • Hej igen!

    Om du skickar din emailadress till mig (calle@omni.se), så kan jag troligen ordna en tillfällig lösning åt dig.

    Mvh /Calle
    Redaktion Omnis nyhetsredaktion

  • Omni kraschar (stängs) när jag scrollar ner i nyhetsflödet. Har en Samsung Galaxy S20, uppdaterat operativ.
  • Hej Lars!

    Låter inte bra, har det fortsatt att hända sedan igår?

    Två saker som kan hjälpa:
    • Dubbelkontrollera att du har senaste uppdateringen av appen, annars uppdatera till denna.
    • Radera appen och installera den på nytt.

    Om inget av det här hjälper utan appen fortsätter att crasha så får du gärna gå in i menyn i Omni, och längst ner kopiera där det står ByggVersion/DebugID, den koden hjälper oss att felsöka.

    Vänliga hälsningar

    Helena Sällström Nyhets- och utvecklingsredaktör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.