Leveransförseningar

Just nu har vi problem med förseningar i leveranser. Detta på grund av en omfattande systemuppdatering i vårt centrallager nu i helgen.
Alla system är uppe och rullar igen och vi kämpar för fullt för att komma ikapp med plock och pack.

Är min leverans försenad?

Du som lade en beställning efter kl 14.00 torsdagen den 3 december kommer med stor sannolikhet att få vänta några dagar extra på ditt paket.
Du kan även uppleva att din beställning kommer uppdelad i flera leveranser. Det gör vi för att du ska få en delmängd av produkterna där det är möjligt.

Hur spårar jag min order?
Dessvärre fungerar inte leveransstatus eller spårningsfunktionen på Mina Sidor.
Just nu har vi långa väntetider i kundtjänst men du hittar svaren på de vanligaste frågorna på denna sida samt att vi kommer att uppdatera med senaste status här.

Hela verksamheten arbetar intensivt för att åtgärda leveransförseningarna.

Tack för din förståelse!

Kommentarer

  • Uppdatering: Vi arbetar för fullt för att hinna i kapp och ligga i fas med utleveranserna från vårt lager - i skrivande stund ligger vi cirka 2-4 dagar efter vår normala hanteringstid.

    Förändringen har också lett till ett mycket stort tryck på oss på kundcenter och vår svarstid på telefon och mail är därför också längre än tidigare.

    Tack för visad förståelse och vi arbetar för att vara ikapp så snart som möjligt.
    Simon
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.