Vilka är anmälda

Kan jag någonstans se vilka personer som är anmälda? Lite osäker på vilken klass jag ska välja

Kommentarer

  • Hej Ylva!

    Du kan se alla anmälda till 2019 års tävlingar på den här sidan:  http://integration.oringen.se/Entries/Index/2019?language=sv

    Varmt välkommen med din anmälan till O-Ringen Kolmården!

    Hälsningar
    Jessica
  • Det hade varit bra om den rubriken var lätt att hitta från huvudmenyn. Anmälda.
  • Hej!

    Det ska vi ta till oss! Tack för tips!

    Mvh,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Fint om man från huvudmenyn kan se vilka som är anmälda. Redan nu.
  • Hej Sofia!

    Det kommer komma på hemsidan framöver, vi måste ställa om den från Kolmården bara så håll utkik om några veckor så är det säkert på plats då!

    Ha en fortsatt fin sommar!

    Vänliga hälsningar
    Jessica