Vart hittar jag resultat?

Var kan jag se mitt resultat för tävlingarna? Finns även historiska resultat någonstans?
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • Resultat från tävlingarna hittar du här på oringenonline.se, Där hittar du även historiska resultat.

    Under tävlingsveckan kommer det gå att se resultatet på ett antal olika sätt.
    - Via live.oringenonline.se
    - Resultatplank på O-Ringentorget
    - Ett antal datorer på huvudarenorna, vid måltält och kiosker
    Det är ännu inte beslutat om det kommer finnas resultatskärmar på huvudarenorna eller om ett fritt WiFi nät kommer erbjudas för åtkomst av resultaten.
  • varför är det så svårt att hitta resultaten för varje etapp
  • Hej,

    Resultaten finns som länk på förstasidan på oringen.se du kan även följa denna länk: https://resultat.oringen.se/2019

    Du kan välja etapp, klass, klubb och deltagare utifrån vad du önskar!

    Hälsningar
    Märta