Vad avgör vilket underlag vi får i city?

Vad avgör vilket underlag vi får campa på, på i citycampingen i Höga kusten 2018?

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Campingfördelningen görs, som tidigare år, per land, distrikt och klubb. En sådan fördelning görs för elplatser respektive för platser utan el. Fördelningen kommer ske klubbvis, där klubbmedlemmarna sedan väljer platser inbördes. Campingplatserna i city är fördelade på nio olika ytor med varierande antal platser på varje yta. Vi kommer i största möjligaste mån försöka se till att klubbar inte splittras. Platser på 9x4,5m är avsedda för tält och samtliga dessa platser kommer att placeras tillsammans på gräsyta. Det innebär därmed att om du bokat en sådan plats saknas tyvärr möjlighet att stå med klubbmedlemmar som bokat 9x9m-platser. I princip samtliga 9x9m-platser är placerade på asfalt eller grus.

    Mvh,