Trafik på den centrala campingen i Örnsköldsvik

Kommer man att kunna störas av trafiken vid den centrala campingen?
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • När det gäller vägar och trafik i anslutning till den centrala campingen i Örnsköldsvik ligger majoriteten av campingplatserna vid typiska småstadsgator och inte i anslutning till större gator, men det förekommer i vissa fall. Två av ytorna ligger i närheten av E4:an.