Telefon till O-Ringens växel

Hej!

Just nu har vi problem med vår växeltelefon, när du ringer oss på 0771 49 90 00 går det alltid att komma vidare till vår bokningsservice (alt1) men svårare att få hjälp med övriga frågor. Du som inte kommer fram kan dock alltid ringa oss direkt på 073 25 558 92, vi svarar under O-Ringen 9-21 (9-12 den 28/7).

Det går också alltid bra att titta förbi på Deltagarservice, maila info@oringen.se, ställa din fråga i det här forumet eller höra av dig till oss via Facebook!

Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • Hej, Har tänkt att besöka er på fredag med ett par bekanta för att prova direktbanor.
    Finns det vägvisning från Europavägen till arenan, så att vi lätt hittar rätt?
    Mellan vilka tider kan vi anmäla och och starta?

  • Hej Per,

    för att komma till arenan på torsdag (Arena Yxbacken) rekommenderar jag er att ta bilen till parkeringen på Bråvalla flygfält. Därifrån går skyttelbussar ut till arenan.

    Här hittar du mer information samt vägbeskrivning till parkeringen.
    http://oringen.se/213/kolmarden-2019/tavling/etappoversikt/arena-yxbacken.html
    .
    Det går bra att anmäla sig hos Deltagarservice på arenan. De har öppet från kl 7.30 och det går bra att köpa start fram till kl 13.30.

    Varmt välkommen till O-ringen och lycka till i skogen!

    Vänliga hälsningar