Sträcktider

Hej!
På oringen/resultat finns ju inga sträcktider. Kommer de visas på Eventor. När? Hög tid att få ut dessa nu.

Kommentarer

  • Hej,

    Om du går in på Oringen.se och väljer Startlista/Resultat och sedan väljer den klass du vill se sträcktiderna för kan du få fram sträcktider om du klickar på "Sträcktider" uppe till höger.

    Hälsningar
    Märta
  • Hittat sträcktider på andra klasser men ej på medelsvår 5.0. Kommer inte upp några tider på skärmen?
  • Hej,

    Jag har informerat ansvarig person om problemet och de kommer jobba på det under kvällen!

    Lycka till under veckan!

    Hälsningar
    Märta
  • Okej!
    Tydligare på en dator en i mobiletelefon. Dock går det inte att få fram H14. De är över 200 stycken - orsaken?
  • Hej,

    Vi vet att vi har problem med att visa sträcktiderna för flera klasser. Vi har ansvariga personer som jobbar med detta och hoppas att det kommer lösas inom en snar framtid!

    Hälsningar
    Märta
  • Hej!
    Det går fortfarande inte att se sträcktider på den andra etappen för Etappstart svår 2,5 km.
  • Hej!
    Det finns fortfarande inga sträcktider från andra etappen (23/7) Etappstart svår 2,5 km.
    Har den klassen blivit bortglömd?
    Hälsningar
    Inger
  • Hej Inger,

    Jag har meddelat tävlingsadministrationen som jobbar på att lösa problemet.

    Vänliga hälsningar,
    Louise