Slutfesten (6e etappen)

Hej,
Jag och flera av mina vänner fick inte komma in på slutfesten. Det sades till oss att det var fullt, trotts att vi hade köpt biljetter. Vi undrar om vi kan få våra pengar tillbaka eftersom vi betalat för något som vi ej har fått. Samt i så fall hur vi ska gå tillväga.

I övrigt, tack för en underbar vecka!
Hälsningar
Felix

Kommentarer

  • Hej!
    Vi vill för det första be om ursäkt för det inträffade. Vi håller just nu på att utvärdera situationen och vi kommer tillsammans med vår bokningsservice komma ut med information kring hanterandet av er som betalat biljett men ej kom in på festen.
    Vi kommer att återkomma om senast 4 veckor och ber om ert tålamod.
    Med vänlig hälsning
    /Jens, Projektledare för O-Ringen Uppsala

    Jens Lindquist
  • Tack för snabbt svar Jens!
    Det låter bra. Tålamod finns.
    Felix
  • Hej Jens/O-ringen!

    Nu har det gått mer än 4 veckor och jag har ännu inte fått någon mer information. Ifall jag har missat den så undrar jag vart den finns att hitta.

    HälsningarFelix
    Felix
  • Hej!

    Du har inte missat den - vi håller på att sammanställa informationen nu och hoppas kunna maila ut den på fredag!

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej!

    Du hade köpt biljett till vår avslutningsfest ”Sjätte etappen”. Ni var några som inte kunde nyttja köpt biljett och vi vill därför återbetala den.

    Vi vill därför be dig att skicka ett mejl till vår bokningsservice oringen@bynordiq.se med bokningsnummer samt din bifogade festbiljett. Meddela om du inte hade en fysisk biljett utan bara bokningsnummer så ser vi det i vårt bokningssystem att du ej hämtat ut biljetten. Om ByNordiq behöver fler uppgifter från dig för att kunna genomföra återbetalningen, kommer de att svara med vändande mail.

    Vi på O-Ringen tar lärdom av det som har hänt och är ledsna för att festen i år slutade på detta sätt och hoppas att återbetalningen kan gälla som viss ersättning för utebliven fest.

    Mvh,
    O-Ringen
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice