Service på camping

Kommer det erbjudas möjlighet till att laga mat på campingen, tex kokplattor eller liknande? Kommer det finnas duschmöjligheter på campingen? Var hittar man information om all service som kommer erbjudas på campingen eller i dess närhet?

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    Det kommer finnas servicestationer vid campingen och möjlighet att duscha, du kan läsa mer om campingen på den här sidan: http://oringen.se/213/kolmarden-2019/resa--bo/boende/o-ringenstadens-camping.html. I anslutning till den sidan så hittar du även en sida kring säkerhet på campingen. Vi följer räddningstjänstens rekommendationer och så kika där när det börjar närma sig.

    Det kommer att finnas anvisade grillplatser, däremot har vi i dagsläget inga planer på gemensamma kokplattor men kanske någon klubbkompis med husvagn är beredd att ställa upp. Vi hoppas såklart att spritkök kommer vara tillåtna men det krävs att räddningstjänsten bedömer att det är ok.

    Hör av dig om du skulle ha någon annan fråga annars önskar jag dig varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Kommer det vara möjligt att frysa kylklampar på campingområdet?
  • Hej,
    Utbyte av kylklampar kan göras i campingens kiosker på Servicestation 2, 4 och 5.
    Mvh Sofia
  • Finnes det utsalg av kjølebokser som kan kobles til strøm. Vi sender en jentegjeng som skal dele lavvo på plass med strøm, men de har ikke med seg kjøleboks... lurer derfor på om det går an å kjøpe på campingen.

  • Hej Christian!

    Nej vi säljer inte kylklampar på O-Ringen men det finns nog gott om butiker i Norrköping som säljer. Tex Biltema har säkert, det finns även ett Ica strax intill campingen.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Finns det grillar på grillplatserna, eller tar man med sig grill?
  • Hej Martin,

    Nej det finns inte grillar på grillplatserna, du måste ha med en egen grill.

    Välkommen till O-ringen.

    /Märta