Satelitparkering

Hej,
Undrar om det kommer att finnas satelitparkeringar i närheten av etappbussarnas avgångar för O-Ringen Kolmården 2019?
Jag menar, om jag hittar ett boende så att jag dagligen måste ta bil till Norrköping,  finns det en plats att ställa bilen på, och (vad) kostar det extra?

Kommentarer

  • Hej Mirjana,

    Här hittar du ett nyligen publicerat inlägg om resor till arenorna:
    http://oringen.se/213/kolmarden-2019/resa--bo/resa-till-arenorna.html

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hei. Gäller satelittparkeringen vid Bråvalla for etappbusser alla OL-etapper, eller bare for OL-etapper 3,4 og 5??
  • Hej,
    Satellitparkering vid Bråvalla endast gäller etapp 3-5.
    Mvh Sofia
  • Hej,
    Ungefär hur lång är resetiden från satelittparkeringen vid Bråvalla till arenan på etapp 3-5?

  • Hej Lena,

    Det är ca 12 minuters restid från Bråvalla till Arena Yxbacken med buss. Vid bussen är det sedan 800m att gå till arenan.

    Välkommen till O-ringen Kolmården 2019