Programtidning, jaktstartstider och delade klasser

Hej!

När kommer programtidningen att publiceras online?
Finns det någon information om klasser som kommer delas och när jaktstartstider är på lördagen? Är ju lite annorlunda i och med att det är lördagen och i vårt fall behöver vi veta starttiderna för att kunna planera resterande del av lördagen (hemfärd etc) så det borde vara hög tid att presentera lite mer information. Är ju trots allt bara några veckor kvar!

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej MJ!

    Ja, nu är det äntligen bara några veckor kvar till O-Ringen! Självklart ska du kunna planera din resa, information om jaktstartstider och delade klasser hittar du på följande sida: http://oringen.se/213/kolmarden-2019/tavling/5-dagars/starttider-for-jaktstart.html

    Programtidningen går för tryck om några veckor och innan dess kommer den komma upp online. Kika om 2-3 veckor så är den förhoppningsvis på gång då!

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Tog en titt på programtidningen via hemsidan (https://www.yumpu.com/sv/document/read/62735904/programtidningen-o-ringen-kolmarden-2019). Tyvärr är den oläsbar pga. alldeles för låg upplösning. Det hade även varit suerbra om den gick att ladda ner som pdf.
  • Hej Fredrik,

    vi kommer att lägga upp tidningen som en PDF också.

    Mvh,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Jaktstarten: vad gäller för sen ankomst, hur långt efter första start kan jag vara för att få starta (H75 kort)? Om jag kommer senare än den tiden, kan jag då få kartan och springa utom tävlan?
  • Hej Göran,

    Du kan starta upp till 30 minuter efter din egen starttid. Kommer du efter det får du tyvärr inte starta, inte heller utom tävlan.

    Lycka till imorgon!

    Vänliga hälsningar,
    Louise