Parkeringsbiljett

Hej!
Om vi beställer P biljett i Finspång E1+2, hur får vi då tillgång till biljetten om vi inte har möjlighet att åka förbi C ort Norrköping innan utan åker direkt till Finspång ?

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Er bokningsbekräftelse är er p-biljett så lägg den eller skriv bokningsnumret på någon lapp i fönstret på bilen så är allt i sin ordning!

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!

    Vänliga hälsningar
    Jessica