Nummerlappsutdelning 2019

Jag anländer till Norrköping tidigt lördag 20 juli. Från när kan man hämta ut nummerlappen?

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Det är bara att komma! Vi öppnar vid 12 den 18 Juli. På lördag är det säkert full rulle framåt eftermiddagen så har du möjlighet så titta förbi på förmiddagen, Deltagarservice på O-Ringenstaden vid Himmelstalund har öppet från 9.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Måste nummerlappen hämtas på O-Ringenstaden före första etappen?
  • Hej Karin,

    Har man ingen möjlighet att komma till O-ringenstaden går det att hämta ut sin nummerlapp hos Deltagarservice ute på etappen.

    Välkommen till O-ringen Kolmården
  • Nummerlapp MTBO

    Vi anländer sent på söndag, och hinner inte heller besöka O-ringenstadens deltagarservice före avresa till arenan på måndag morgon (om öppettiderna är 9-21). Är det möjligt att hämta ut MTBO-nummerlappen och SI-pinnen på arenan, som förra året?
  • Hej Camilla!

    Ja självklart! Du är varmt välkommen till Deltagarservicetältet på arenan, gå in i Föranmäld så får du nummerlapp och pinne där!

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!
  • Byta nummer på Sportidentpinnen??
  • Hej!

    Om du har fel/saknar Sportident-nummer i startlistan finns det två alternativ:
    1) Invänta tävlingsdagen; ta med rätt pinne på väg till start och koppla den vid verifieringsstationen.
    2) Gå in här och byt i förväg. Ha din bokningsreferens tillgänglig för att kunna registrera ändringen. Numren som ligger i startlistan nu är hämtade från Eventor.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!

  • Hej!

    Kan man hämta ut nummerlapp åt någon annan utan legitimation? Några släktingar kommer inte förrän onsdag och ska springa 3-dagars.
  • Hej,

    du kan hämta ut nummerlappar till flera och du behöver ingen legitimation. Det som behövs är namn eller bokningsnummer.

    Välkommen till O-ringen!
  • Om man ska springa motionsbanor ska man ha nummerlapp då ? Mvh Peter Mattila
  • Hej,

    Alla som ska delta i O-ringen har nummerlapp. Du kan hämta din nummerlapp i nummerlappsutdelningen vid Deltagarservice.

    Hälsningar
    Märta