När får jag veta vilken campingruta jag har och hur hittar jag dit?

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Campingfördelningen för Citycampingen samt Svedjeholmens camping kommer att anslås på oringen.se senast 11 juli. Platserna är fördelade utefter land/distrikt/klubb samt el/icke-el och storlek 9x9 respektive 9x4,5m. Varje klubb får inom respektive platskategori tilldelat ett spann av platser. Exempel: Om OK Renen har bokat 10 platser 9x9m med el så anges plats A200-A209. Ni får inom klubben sinsemellan komma överens om exakt placering. För att hitta till er plats lokaliserar ni ert campingområde (A, B etc.) på de kartor över campingområdena som också publiceras på oringen.se i samband med campingfördelningen. Välj därutifrån rätt infartsväg. Vid varje infart/campingområde finns campingvärdar som kan svara på era frågor och guida er rätt.

    Varmt välkommen till O-Ringen!

    Mvh,
    Tomas
  • Det går inte att komma in sidan med campingfördelningen?
    Eller måste man använda dator?
  • Ja, tyvärr upplever vi tekniska problem med oringen.se och våra kringtjänster såsom campingfördelningen. Felet uppstod tidigare idag när vi började styra om vår verksamhet mot Ö-vik rent fysiskt. Våra tekniker är igång och försöker lösa det, och det ska vara igång under dagen/ikväll. Ber om ursäkt för det.
  • Det går fortfarande inte att komma åt länken med campingfördelning.
  • Hej Oskar,
    Nu ska länken för campingfördelningen fungera.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Jeg finner ingen fungerende lenke til campigfordeling. Alle lenkene som er oppgitt leder meg bare til oringens startside.

    Monica