När börjar jaktstarten

Var hittar jag vilken tid som min klass startar jaktstarten på fredag

Kommentarer

  • Hej Håkan!
    På s. 78-79 i programtidningen hittar du första starttid för alla klasser med jaktstart på etapp 5.
    /Johanna
  • Det är inte lätt att hitta info på oringen.se.
  • Hej Hugo!
    Vad är det som du har svårt att hitta?
    Med vänliga hälsningar,
    Johanna
  • Försök själv att hitta t.ex. ovanstående. När går jaktstarten för respektive klass? Det finns i programtidningen (men nämns inte under rubriken Jaktstart i ordlistan). Men på hemsidan, från förstasidan. Hur skall man hitta det utan att gå via FAQ?
  • Hej Hugo!
    Tack för din feedback! I år är valdes att lägga jaktstartstiderna i tabellerna där man hittar banlängder för varje klass och etapp. När årets O-Ringen ska utvärderas kommer vi att ta med oss dina synpunkter för att kunna förbättras till nästkommande år.
    Med vänliga hälsningar,
    Johanna

  • Hej!
    När/var anslås starttider för i morgon, fredag?

  • Hej Jenny!
    Startlistor publiceras på live.oringenonline.se och är vad jag kan se redan publicerade.
    /Johanna