MTBO nummerlapp och Sportident, avhämtning före start

Hej,

Går det att hämta nummerlapp och hyrd bricka för MTBO vid arenan - vi anländer sent på lördag, och starten är söndag förmiddag? Eller är det bättre att ta en sväng via O-ringentorget söndag morgon?

Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla,
    Ja, det går att hämta ut nummerlappar och hyrbrickor för MTBO vid arenan första etappen. O-Ringenstaden och Deltagarservice kommer att öppna klockan 9:00 på söndag den 22 juli och det finns möjlighet att hämta ut nummerlapparna och hyrbrickorna vid Deltagarservice också, men majoriteten av skrivarna kommer att befinna sig vid arenan.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Hei,

    Vi ankommer kl. 23 på søndag og har bestilt hyrebrikker (SI). Er det mulig å få utlevert SI-brikkene våre på Arena Grosvad før start?

    Mvh John
  • Hej John!

    Ja det går bra att hämta ut de på arenan!

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!