Kvarglömt sista etappen i duschen eller i bussen

Hej,
Min dotter har glömt sin skopåse (grön, "Vi stödjer svensk orientering#, Sveaskog) med sina ol-skor i. Antingen i duschen eller på bussen till Satellitparkeringen sista etappen. Vem kontaktar jag om detta?
//Med vänlig hälsning Gunilla Svärd

Kommentarer

  • Hej

    Ring mig eftersom jag har en grön påse med ett par skor i

  • Hej,
    Har nog glömt ett par orienteringskor vid himmelstalunddhallen efter sista etappen.
    Märke inov grå blå storlek 44-45
    Vem frågar man?
  • Hej!
    Min man, Bosse Gustavsson OK Tylöskog glömde förmodligen hela sin kasse med kläder och skor i duschen efter sista etappen. Svarta byxor, röda strumpor, gammal almbytröja med nummerlapp samt ett par blåa vj skor. Upptäckte detta idag när vi skulle tävla igen. Bosse 070 6084663, ABG 070 2740449. Hälsningar Anna-Birgitta.
  • Hej!
    Kassen med kläder och blå vj skor har kommit tillrätta. Hälsningar Bo och Anna Birgitta Gustavsson.